مصاحبه آرشیو خبر ها
تک تک ما می خواهیم در فینال کاردیف حضور داشته باشیم

تک تک ما می خواهیم در فینال کاردیف حضور داشته باشیم

لئوناردو بونوچی از یوونتوس میخواهد تا تساوی بدون گل چهارشنبه را فراموش کند و هرچه زودتر در تعطیلات اخر هفته به روند پیروزی اش برگردد. یوونتوس به ندرت دو بازی پیاپی را بدون پیروزی پشت سر می گذارد در نتیجه بونوچی وقتی در مورد شانس پیروزی یووه در داربی ایتالیا صحبت می کرد اعتماد به نفس زیادی داشت.

 

برای لئو، توقف تیمش در شب اول لیگ قهرمانان اروپا نباید باعث ناامیدی باشد، در عوض باید انگیزه ی مضاعفی برای برتری و دو برابر کردن انگیزه شان در بخش باقی مانده ی لیگ باشد.

 

معقول بودن:

 

این نکته که کاملا در مورد توانایی هایمان شناخت داشته باشیم اساسی است. لیگ قهرمانان رقابت دشواری است که فرصت های کمی برای جبران اشتباهات وجود دارد. در بازی های اروپایی اغلب یک لحظه خوش شانسی و یا بدشانسی تعیین کننده است، فقط به ضربه ی سر ایگوایین که به تیرک خورد نگاه کنید. اگر گل می شد، داشتیم در مورد پیروزی یوونتوس صحبت می کردیم.

 

جاه طلبی اروپایی:

 

رفتن به فینال هدف همه ی تیم است و تک تک ما می خواهیم در فینال ماردیف بازی کنیم اما برای اینکار باید فروتن باشیم، فرض کنیم این اتفاق نخواهد افتاد و در هر بازی به وقتش فکر کنیم. بازی چهارشنبه نمایشی بود که شما از یووه انتظار داشتید، ما فرصت هایی برای گلزنی ایجاد کردیم، سوار بر بازی بودیم، اما گل نزدیم. نمی گویم رنجیدم، اما مطمئنا طرز برخورد هواداران یوونتوس در در طول 90 دقیقه من را ناامید کرد. یوونتوس نیاز به حمایت دارد و آن شب آدم هایی بودند که از همان دقیقه ی 20 اعتراضات را شروع کردند.

 

مهاجمان با استعداد:

 

ما چند خرید عالی داشتیم که می توانند به تنها بازی را برایمان ببرند، بچه هایی مثل کوادرادو، پیاتسا و پیانیچ عاشق این هستند که بین خطوط توپ را بگیرند و (برای تیم حریف) مشکل ایجاد کنند، تحرک آنها به شکلی است که کار پیدا کردن آنها را بسیار آسان می کند. این واقعیت که ما چهره های جدیدی به تیم اضافه کردیه نباید موجب فشار رویمان بشود، تنها چیزی که اتفاقات چهارشنبه شب به ما نشان داد این بود که گل زدن در اروپا کار دشواری است.

 

روز داربی و بعد از آن …

 

بازی روز یکشنبه (برابر اینتر) آزمونی دشوار برابر تیمی است که در مرحله ی گذار قرار دارد ; بدون شک آنها به دنبال این هستند که به هوادارانشان در خانه ثابت کنند که می توانند در سطح ما به رقابت بپردازند. در هر صورت، داربی ایتالیا، داربی ایتالیاست و با توجه به تساوی در بازی قبل ما برای موفقیت در این هفته بیش از پیش تشنه هستیم. اگر بگویم این تابستان با پیشنهادی از انگلیس مهم تر از همه به خاطر مربی ای که مرا می خواست وسوسه نشدم دروغ گفته ام. اما یوونتوس خانه ی من است و خوشحالم که اینجا ماندم. رویایم این است که با این پیراهم برنده شوم و حالا اینجا هستم، آماده ام که به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و خودم را در چالشی قرار دهم تا این تیم به افسانه ها بپیوندد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: